Monique van de Ven niet langer gezicht FBTO

30 november 2003, 08:52

Verzekeringsmaatschappij FBTO en Monique van de Ven zijn uit elkaar gegaan. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt. De actrice was sinds 1995 het boegbeeld van FBTO. Zowel moederconcern Achmea als Van de Ven vonden dat de samenwerking lang genoeg had geduurd.

Inmiddels loopt de eerste reclamecampagne van FBTO zonder de bekende actrice. Wel heeft de verzekeraar een andere bekende Nederlander aangetrokken. Zanger Bennie Jolink heeft de nieuwe spot ingesproken. Hij wordt echter niet het nieuwe gezicht van FBTO, want hij blijft buiten beeld.

Van de Ven speelde de hoofdrol in meer dan dertig reclamespotjes van FBTO. Dat leidde eind jaren negentig tot een klein relletje. Het verzekeringsvakblad VVP onthulde dat Van de Ven haar hypotheek bij Aegon had lopen en niet, zoals zij in de reclame beweerde, bij FBTO.

Bron:

http://www.telegraaf.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!