Mobile: klinkt cool! En nu? #adv

15 mei 2014, 06:45

Apps & Mobile klinken gaaf. Wat zijn de ontwikkelingen op affiliate gebied hierover en bovenal, waar moet je op letten om deze kanalen succesvol in te zetten in binnen- en buitenland? Tijdens AFD Performance Based Marketing, het grootste jaarlijkse netwerk –en kennisevent voor de affiliate branche op 22 mei, presenteren wij de valkuilen, kansen en wat de toekomst kan bieden voor iedereen in het performance based ecosysteem: de adverteerder, netwerk en publisher.

Steeds meer affiliates weten het verschil te maken via de mobiele devices. Waarbij zij succesvolle apps hebben ontwikkeld of de juiste mobiele website hebben weten te maken waarmee ze sales genereren.

De markt voor affiliatemarketing is volop in beweging, maar moet ook nodig verder evolueren. Nieuwe innovaties zijn noodzakelijk om mee te gaan in de ontwikkelingen binnen online marketing en e-commerce als geheel.

Tijdens de 7e editie van AFD Performance Based Marketing leggen we de nadruk op de aspecten die je helpen het rendement en de performance van je affiliate marketing inspanningen te verbeteren.

Enkele programma items zijn:

  • 20 Data Driven Performance Insights

    Door: Kevin Edwards

  • SEO voor affiliates: word onafhankelijk van Google updates met een lange termijn SEO strategie

    Door: Frank Husmann

  • Hoe maak je optimaal gebruik van Product datafeeds?

    Door: Keete Magrijn & Rutger Groot

  • Guide to mobile affiliate marketing

    Door: Camille Palluat de Besset

  • Van converteren moet je leren

    Door: Maurice Beerthuyzen

  • Let’s go international

    Door: Stijn Kruijsen, Catharina Zientz

  • SanomaVentures presents Social Shop: De toekomst van social commerce

    Door: Sander Dullaart & Sjoerd Huitema

Kom naar het grootste jaarlijkse netwerk- en kennisevent voor de affiliate branche. Kijk voor meer informatie, het volledige programma en aanmelden op www.affiliatedag.nl.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!