• Mobile
    wordt gesponsord door

Mobiele telco’s krijgen geen greep op klant

Mobiele telco’s krijgen geen greep op klant

Mobiele operators hebben grote moeite om klanten vast te houden. Een rekensommetje leert dat per jaar meer dan 30 procent van de mobiele bellers van operator wisselt. “Aan deze praktijken van gratis mobieltjes en het bijbehorende verloop van klanten komt nooit een einde”, zegt Liselore Stuut van T-Mobile deze maand in Incentive.

Het artikel gaat in op de pogingen van de mobiele telco?s om de churn te beperken. Verder deze maand in Incentive: Kidsmarketing; een pot van 2,1 miljard euro, en de voors en tegens van outsourcing van het callcenter naar Zuid-Afrika. Het aprilnummer van Incentive verschijnt deze week.

Bron:
http://www.incentive-online.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.