Microsoft lanceert nieuwe virale campagne

Microsoft lanceert nieuwe virale campagne
, ING Groep
@evr

Microsoft lanceert nieuwe virale campagne


Vanochtend ontving ik een verontrustend filmpje waarin de nodige vertrouwelijke informatie van mij wordt prijs gegeven door mijn financieel adviseur, waaronder mijn jaarloon bij Marketingfacts.

Het Belgische bureau Inspire blijkt in opdracht van Microsoft deze virale campagne met Mister Jefferson in de hoofdrol te hebben gelanceerd. In het standaard filmpje laat Mister Jefferson je kennismaken met zijn familie en geeft daarbij de nodige gevoelige details prijs aangaande plastische chirurgie, bezoek van porno-sites en gebruik van prozac. Doel van dit alles is om duidelijk te maken dat zonder goede beveiliging van je pc, je deze informatie dagelijks prijs geeft.


Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Hilarisch: als je met een Apple computer werkt, zie je op de bijbehorende website onder het kopje 'u gebruikt:' een vraagtekentje en de links test_tekst, test_tekst2 en test_tekst3 (die allemaal verwijzen naar de pagina waar je al bént).

    geplaatst op
  • @Carl Mangold: het is natuurlijk ook niet voor nix van Micro$of.

    geplaatst op
  • Inspire did it again!
    Ere wie ere toekomt.
    Ben sinds 1 jaar een grote liefhebber van al hun werk.

    geplaatst op
  • Vond het filmpje op zich al enorm sterk hoor...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.