Microsoft AdWords

Microsoft AdWords
, Carl Mangold

Copycat Microsoft lanceert morgen - 16 maart - de pilotversie van haar Google AdWords kopie. Het grote verschil met Google is dat Microsoft de grote adverteerders met flinke kortingen zal voortrekken op de kleinere.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • tsja..geen verrassing lijkt me
    ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Veel winst is te behalen in de omgang met Click Fraude imho.

    geplaatst op
  • 't heeft lang geduurd voordat ze het namaakten...

    geplaatst op
  • Dus na Yahoo! nu ook Microsoft. Je kon er inderdaad op wachten en net als Gertjan vraag ik me af waarom dat zo lang geduurd heeft.

    geplaatst op
  • First things first motief?!

    ...eerts de zaken op search gebied op de rails zetten, daarna aan de slag met een eigen p4p systeem.

    Verder het vermoeden dat ze met Overture een goede deal hebben waardoor haast niet eens is geboden...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.