Metro start online lezerspanel

Metro start online lezerspanel

Metro International komt met een pan-Europees online lezerspanel om adverteerders snelle feedback te kunnen geven op campagnes die in de Metro-dagbladen lopen. Een van de startlanden is Nederland. De uitgever wil 15.000 18 tot 40-jarigen in het Metro Life Panel zien te krijgen. Startlanden zijn naast Nederland, Denemarken en Zweden. Daarna wordt het panel uitgerold naar 11 andere Europese markten. Adverteerders moeten op deze manier binnen 72 uur inzicht krijgen in het effect van en de perceptie rond hun campagnes. Ook worden vragen gesteld over het design en de content van de krant. Het Zweedse TNS Gallup (zusterbedrijf van TNS Nipo) gaat het onderzoek uitvoeren, aldus Media & Marketing Europe (via: Admanager).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.