Methode voor effectieve mond-tot-mondreclame

Methode voor effectieve mond-tot-mondreclame

Methode voor effectieve mond-tot-mondreclameMond-tot-mond reclame is een van de oudste vormen van reclame. Het Amerikaanse pr-bureau Ketchum ontwierp een methode om de buzz die mond-tot-mond reclame genereert bewust te creeren en noemde het Influencer Relationship Management (IRM). Ketchum gaat ervan uit dat minder dan 200 consumenten het uiteindelijke koopgedrag van een product bepalen. Het gaat er dus om deze ‘influentials’ te identificeren (via: MKB Net).

Perspectives, Ketchum’s Online Communicatie Magazine, is overigens een interessante site over corporate communicatie. Aanrader!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.