Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Merk en influencer: ingrediënten voor een succesvolle samenwerking #adv

10 juli 2019, 11:58

Hoe maak je als influencer of merk nu de keuze met wie je samenwerkt of niet? En welke ingrediënten zijn belangrijk om uiteindelijk beiden tot een tevreden resultaat te komen? Aan de hand van diverse cases laat Marit Brugman, vriendin en zakelijk partner van Dylan Haegens, zien hoe zij in de loop der jaren geleerd hebben wat wel, maar ook wat niet werkt. Ben jij erbij?

Bestel tickets

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!