Megabrands in VS: 14 procent meer reclame

Megabrands in VS: 14 procent meer reclame

De advertentiebestedingen van de top-200 van Amerikaanse merken, ook wel megabrands genoemd, zijn in de eerste helft van 2004 met 14,4 procent gestegen tot 22,8 miljard dollar. De megamerken waren daarmee goed voor ruim eenderde van alle mediabestedingen, een plus van 9,1 procent ten opzichte van de eerste helft van 2003. Volgens de onderzoekers zullen de mediabestedingen over geheel 2004 een groei met dubbele cijfers te zien geven, vooral dankzij de Olympische Spelen in Athene en de presidentsverkiezingen (bron: MarketingTribune).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.