Meetsystemen te ingewikkeld

Meetsystemen te ingewikkeld

Marketing-online: Marktingdirecteuren in de VS achten het meten van marketing performance een topprioriteit, maar slechts een op de vijf laat inderdaad de campagne goed doormeten. Analyse-intrumenten geven daarnaast volgens veel cmo’s nog te complexe resultaten.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.