Meest irritante tv-spotje’ van i-mode

Meest irritante tv-spotje’ van i-mode
, Saristos
@saristos

Kijkers van het consumentenprogramma Radar van de TROS hebben een reclamespot van KPN i-mode uitgeroepen tot de meest irritante tv-commercial van vorig jaar. In het spotje is te zien hoe een jongen een troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken, leegdrinkt.

De zogeheten Loden Leeuw 2002 werd maandagavond in het programma uitgereikt aan KPN en het reclamebureau dat het filmpje bedacht. Bijna 11.000 mensen brachten in de afgelopen maanden per post of via internet hun stem uit op van de genomineerde commercials. De KPN-spot kreeg 24,74 procent van de stemmen. Sommige mensen zeiden dat ze ervan hadden moeten kokhalzen.

Een spotje van de Waterbeddenconcurrent behaalde met 23,93 procent van de stemmen de tweede plaats, gevolgd door een commercial van Frisia (9,32 procent). Radar wil van de nieuwe publieksprijs een “terugkerend evenement” maken.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.