Mediabestedingen verzekeraars stijgen

Mediabestedingen verzekeraars stijgen

De verzekeringsbranche heeft in de eerste helft van dit jaar voor ruim EUR 55 mln besteed aan uitingen in publieke media. De reclamegelden zijn daarmee met 49% gestegen, aldus onderzoekers van Stroom Mediacommunicatie, op basis van BBC-gegevens. Achmea blijft met EUR 13,3 mln de grootste adverteerder. Het aandeel daalde van 32% tot 24%, onder meer door de opkomst van ING Groep van 3% naar 12% (EUR 6,4 mln). Delta Lloyd en Ohra staan tweede met EUR 9,0 mln (bron: AM).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.