McDonald’s heeft beste marketing

McDonald’s heeft beste marketing

De wereldwijde I’m lovin’ it-campagne van fastfoodketen McDonald’s is door vakblad Advertising Age uitgeroepen tot de beste marketing-prestatie van 2004.

Met zijn opvallende marketinginspanningen heeft McDonald’s het eigen merk verjongd en nieuw leven ingeblazen. Advertising Age looft de onderscheiding Marketer of the Year sinds 1971 uit. McDonald’s won de prijs een keer eerder: in 1989 werd het concern tot Marketer of the Decade uitgeroepen.

Bron: AdAge (via: nieuwsbrief marketingtribune)


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.