Je bekijkt een artikel van

Masterclass: Het belang van strategische pricing #adv

16 oktober 2019, 08:00

Veel managers en marketeers worstelen met het prijsbeleid voor hun product of dienst: Heb ik de juiste prijs gesteld in verhouding tot de concurrentie? Past de prijs bij ons imago? Wat betekent een prijswijziging? En wat is de waarde voor de klant? Veel vragen en een ogenschijnlijk eenvoudig antwoord: ‘Versterk je merkwaarden en je winst door het juiste prijsbeleid’. Maar hoe pak je dat aan? Hoe bepaal je de waarde? Welke pricingconcepten en strategieën zijn er? Welke tactics kun je inzetten en met welke psychologische aspecten krijg je te maken? Tijdens de NIMA Masterclass ‘Pricing’ neemt Tijs Rotmans je mee in de wondere wereld van pricing!

Schrijf je in

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. We ondersteunen marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. We geven middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Ons doel is om iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!