Marketingkalender gelanceerd

Marketingkalender gelanceerd

Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de Marketingkalender geopend. Op de site worden marketingcongressen, seminars, workshops, conferenties en themasessies vermeld. De kalender biedt ruimte aan evenementen van diverse organisaties. Zo lees ik in in de Adformatie.

Als ik van dit initiatief uit ga, is het droevig gesteld met de innovatie in Marketing. Waar is de RSS-feed van deze kalender? En ik was toch echt in de veronderstelling dat gisteren de SpinAwards werden uitgereikt…


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Goed iniatief dat voor een eerste versie absoluut de moeite waard is. Uiteraard zijn verbeteringen te bedenken als RSS-feeds, liveverslagen (foto, video en tekst) en wellicht zelfs eventblogs maar vind kritiek op dit moment een beetje misplaatst. Iedereen die zelf wel eens heeft geprobeerd een marketingagenda bij te houden weet hoeveel werk het is en weet ook dat het nooit compleet zal zijn.

    geplaatst op
  • Sorry, hoor maar het Platform voor Innovatie opent een website waar RSS bijna een must voor is zonder RSS en mist een event als de SpinAwards. Elk marketeer met enige passie voor innovatie is afgelopen weken gestruikeld over de SpinAwards postings op diverse weblogs om over de kracht van RSS nog maar niet te spreken...

    Doe het goed of doe het niet, maar schuif het probleem dat het o zoveel werk is niet door naar je sitebezoeker. Zo lust ik er nog wel een paar!

    geplaatst op
  • Als het een iniatief zou zijn van een commerciele organisatie of bedrijf dan geef ik je gelijk; in dit geval is het een extra service van een vereniging dat ik alleen maar kan toejuichen en waarvan ik hoop dat ze suggesties van gebruikers mee zullen nemen in de doorontwikkeling. Reden dat ik destijds voor mezelf een lijstje heb gemaakt van marketingevents was dat er geen goed compleet overzicht bestaat.

    Wat ik kwalijker vindt is dat de website van de vereniging al jaren een drama is en dat ze ondanks de suggesties van leden er helemaal niets mee doen.

    geplaatst op
  • Om het moment van lancering waren de spinawards al voorbij en evenementen in het verleden vermelden heeft niet echt veel zin. Verder is het PIM druk bezig om de website van de vereniging aan te passen en zijn we hier nu mee aan het testdraaien. Het is nu inderdaad voor verbetering vatbaar. RSS feeds staan op onze wensenlijst en zullen er tzt zeker van komen....

    Frans Appels, bestuurslid PIM en initiatiefnemer Marketingkalender

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.