Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Marketinggoeroe Thomas Barta eerste keynote NIMA Marketing Day #adv

25 februari 2020, 09:51

We hebben niemand minder dan Thomas Barta weten te strikken voor NIMA Marketing Day! Wie ‘The 12 Powers of a Marketing Leader’ heeft gelezen zal hem kennen. Daarnaast is hij voormalig partner van McKinsey en veelgevraagd spreker. Hij trapt 18 juni NIMA Marketing Day af. Dit jaar groter dan ooit, met nóg meer tracks dan vorig jaar. Mag je niet missen!

Alles over NIMA Marketing Day

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!