Marketingfacts.tv
Met initiatieven als PitchTalk en Live MSN TV kon ik het natuurlijk niet laten om in ieder geval de domeinnaam marketingfacts.tv te registeren. Vanmorgen kreeg ik het bericht:
Geachte heer Derksen, Het domein marketingfacts.tv is geregistreerd en zal in de loop van deze week actief worden.
Geen idee wat ik er mee ga doen maar als iemand zich geroepen voelt om er invulling aan te geven, je bent bij deze uitgenodigd!
Ik zal jullie alvast wat persoonlijke gedachtenkronkels geven: Frank Meeuwsen op locatie, Richard van Hooijdonk leest voor uit eigen werk, Carl Mangold op zoek naar de proactieve consument.
Btw, dit is nog niet besproken met bovenstaande heren 😉
Hahahaha…..Je kent me he Marco, ik doe wel mee hoor. Neem anders komende zaterdag een camera mee en ga samen met HenkJan Winkeldermaat de Dutch Bloggies verslaan.
En je weet wat je nog in het vat hebt zitten bij ons he? Dat verzuurt niet….
Nieuwe commercials en campagnes als vodcast aanbieden wellicht?
Talpa al ingelicht? 😉
Presentaties inspreken met geluid en dan de powerpoint sheets laten zien 🙂 in quicktime en dan meteen clickspots laten zien.
legio mogelijkheden, nu de tijd nog.
Inderdaad Roy, tijd is bij mij vaak het grootste probleem!
Inmiddels stromen de reacties (via email) weer binnen. Krijgt dus zeker en vervolg!
Uitstekend initiatief. Pitch Talk zou er sowieso op passen.
Ga Pitch Talk als ‘format’ voor b2b talkshows aanbieden aan derden, waarmee PT de rol van producent heeft. PT regelt fixed price lokatie, opnames, postproductie, stream, site, hosting (variabel ivm #streams ;)). Opdrachtgever organiseert zijn vakgebied, de interviewer, de gasten, de frequentie en de commerciele exploitatie.
Mooi om te zien dat tv en internet gaan trouwen, nu niet vervallen in technische hoogstandjes maar zorgen voor goeie content. Gisteren weer twee Talks opgenomen trouwens, worden de moeite waard, zeker die van PCM en Frackers, waarin behoorlijk fel wordt gesproken over de rol van mediabureaus… Leuk ook dat het een Talk werd waar ik niks meer hoefde (kon!) te doen. Man, wat kunnen die twee praten… Wehkamp en Transavia was een wat rustiger gesprek, zijn wel met leuke plannen bezig.
Goed van je te horen Stephan en we moeten hier zeker eens over van gedachten wisselen!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!