Marketingfacts en Storm Academy organiseren samen Marketingfacts Updates

12 februari 2013, 15:18

Vanaf 5 maart 2013 brengen we je in 14 dagdelen op de hoogte van alle aspecten van digitale marketing. De sessies zijn speciaal bedoeld voor (online) professionals die graag op de hoogte blijven en de diepte in gaan. Kortom: bijblijven om vooruit te komen.

Update 6 februari, 11:35u: De eerste toevoeging aan het programma is alweer een feit: tijdens de sessie Usability & Design op 2 juli zal niemand minder dan Thomas Marzano (voor velen beter bekend als @thomasmarzano), global head of brand communication design bij Philips Design, vertellen over de rol van customer journeys en (service) design binnen Philips.

Met Marketingfacts Updates heb je een jaar lang toegang tot inspirerende sessies van topsprekers die met hun ‘poten in de klei’ toch over de horizon kunnen kijken. En die graag hun visie delen en met jou bespreken. Het programma zorgt er op die manier voor dat je de nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied van online marketing en communicatie leert toepassen voor je eigen organisatie.

Per sessie doen minimaal één expert en één topmarketeer hun verhaal. De expert schetst de ontwikkelingen op het vakgebied, de marketeer vertelt over de manier waarop zijn of haar bedrijf digitale marketing inzet, wat het oplevert en wat erbij komt kijken.

Programma

Na afloop van het programma ontvang je een NIMA-certificaat. Het programma ziet er als volgt uit (let op: voor veel masterclasses zijn we in gevorderde gesprekken met sprekers, in de komende dagen zal dus bevestiging volgen van meerdere sprekers).

5-3-2013 – E-business

  • Expert: Stef Heutink, internetstrateeg bij internetpeople.nl en voorheen o.a. business development director bij the people's valley.

  • Klant: nnb

19-3-2013 – Online advertising

2-4-2013 – Online PR & Branding

  • Expert: Freek Janssen, content director bij LEWIS PR.

  • Klant: nnb

16-4-2013 – Mobile marketing

  • Expert: nnb

  • Klant: Mark de Bruin, marketing & innovatie bij ANWB.

14-5-2013 – Affiliate marketing

  • Expert: Jochem Vroom, managing director bij Imbull.

  • Klant: nnb

28-5-2013 – E-commerce

18-6-2013 – E-mailmarketing

  • Expert: Jordie van Rijn, onafhankelijk e-mailmarketingconsultant.

  • Klant: nnb

2-7-2013 – Usability & design

  • Expert: nnb

  • Klant: Thomas Marzano, global head of brand communication design bij Philips Design.

3-9-2013 – Social media marketing

  • Expert: nnb

  • Klant: Gjerryt Leuverink, communicatie- & social media-consultant bij NS Stations.

17-9-2013 – Customer service

  • Expert: nnb

  • Klant: nnb

1-10-2013 – Online video

  • Expert: Remco Bron, business development & co-founder bij Yubby.com / Dik.nl, trainer online video & social media bij NewMediaBrains en mede-oprichter Innovader.

  • Klant: nnb

29-10-2013 – Zoekmachinemarketing

  • Expert: nnb

  • Klant: nnb

12-11-2013 – Web analytics

  • Expert: nnb

  • Klant: nnb

26-11-2013 – Wrap-up

  • Programma wordt later bekendgemaakt.

Houd voor de aanvullingen op het programma deze website in de gaten én volg het Marketingfacts Updates-twitteraccount!

Praktische informatie

Het programma is bestemd voor (online) professionals met minimaal 3 jaar werkervaring en de ambitie om digitale marketing in alle facetten blijvend te doorgronden en door te ontwikkelen. Voor jezelf, je bedrijf én het vakgebied.

Deelname aan Marketingfacts Updates kost slechts € 1.395,- (excl. BTW). Daarvoor krijg je:

  • 14 dagdelen waarmee je een jaar lang op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in digitale marketing;

  • enthousiaste, nuchtere sprekers met bewezen kennis en ervaring in het vakgebied;

  • toegang tot het online Marketingfacts Updates-platform voor onderlinge terugkoppeling en kennisdeling.

Inschrijving

Voor meer informatie en inschrijving, kijk op www.marketingfactsupdates.nl! Wees er snel bij, want we hebben maximaal 100 plaatsen beschikbaar!

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!