Leer de kunst van personalisatie tijdens Multichannel 2016! #adv
20 & 21 april, DeFabrique, Utrecht
Kom GRATIS naar de derde editie van Multichannel Conference op 20 & 21 april 2016 in DeFabrique in Utrecht. Met ruim 150 sessies in twee dagen is er voor ieder wat wils. Sommige sessies zijn al vol, dus wacht niet te lang en registreer je snel!
Hoe goed ken je je klant nu eigenlijk? De belangrijkste uitdaging anno 2016 ligt in hoe je een persoonlijke relatie met je klant opbouwt én behoudt. Voelt hij zich langere tijd vertrouwd met je bedrijf, dan kan hij als ‘ambassadeur’ heel waardevol zijn.
De wensen en behoeftes van je klant kun je alleen kennen door hem in zijn volledige customer journey te vinden op alle touchpoints die hij gebruikt in zijn reis. Offline, online en mobiel; de kanalen worden continu door elkaar gebruikt, maar de klant verwacht in elke channel dezelfde ervaring met je onderneming.
Hoe creëer je zo’n gepersonaliseerde, consistente klantreis over alle kanalen? En welke technologieën (beacons, big data, marketing automation) kunnen je daarbij helpen? De Multichannel Conference op 20 en 21 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied.
Ben je klaar om je content te mixen? En wil je meer weten over:
✔ Hoe Dekbed Discounter de sleeping customer wakker houdt
✔ De waarde van klanttevredenheid bij Transavia
✔ De 10 klanterinteractie trends in 2017-2020
✔ 10 e-mailmarketing trends voor meer conversie
✔ Hoe u het verhaal verkoopt, in plaats van het product
✔ Multichannel contact management @ IKEA Belgium
✔ Hoe u van een ton naar een miljoen omzet groeit
Kom dan GRATIS naar de derde editie van Multichannel Conference op 20 & 21 april 2016 in DeFabrique in Utrecht. Sommige sessies zijn al vol, dus wacht niet te lang en registreer je snel!