Lage kosten belangrijkste keuzemotief ‘triple play’

Lage kosten belangrijkste keuzemotief ‘triple play’

Kostenbesparingen vormen het belangrijkste motief om in te gaan op een triple play-aanbod. Huishoudens geven de voorkeur aan ADSL als infrastructuur voor multi play-diensten ten opzichte van de kabel. Dit blijkt uit de laatste meting van de Heliview ICT Consumer Monitor. De behoeften aan en acceptatie van gebundelde communicatiediensten, zoals internet, telefonie en televisie, zijn hierin uitgebreid onderzocht.

De voetbaluitzendingen zoals Versatel deze momenteel in de markt zet, zijn voor circa 4% van alle huishoudens aanleiding om televisiediensten bij deze aanbieder te overwegen of aan te schaffen. De bekendheidspositie van Versatel als aanbieder van digitale televisie is beperkt.

Via:
http://www.mediaonderzoek.nl/

Zie ook eerder onderzoek:
Kwart huishoudens interesse in ‘triple play’


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.