Je bekijkt een artikel van Aiden
partner

Laat je op 20 maart inspireren door klantenluisteraar Frans Reichardt

In het webinar, getiteld "Mind the Gap", deelt Frans de allernieuwste inzichten over klantervaringen en customer journeys. Wat verwachten klanten anno nu eigenlijk écht? En zijn we daar als CX-specialisten wel voldoende op voorbereid?

6 maart 2025, 11:34 1908 x gelezen

Welke onderwerpen komen in het webinar aan bod?

De volgende stap in de ‘Experience Revolutie’ – Na Customer Experience en Employee Experience is het tijd voor Societal Experience. Hoe speelt duurzaamheid hierin een rol?
De impact van Employee Experience op klantbeleving – Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten.
Succesvolle omnichannel klantcommunicatie en personalisatie – Hoe bereik je jouw klanten op de juiste manier, op het juiste moment?
De kracht van generatieve AI en AI-assistenten – Wat betekenen deze innovaties voor het koopproces en klantcommunicatie?
Slim omgaan met klantfeedback – Gebruik input van klanten voor strategische beslissingen.
Van klantloyaliteit naar digital trust – Ontdek hoe transparantie bijdraagt aan vertrouwen in jouw merk.

Meld je aan voor het webinar

We are Aiden. Technology made human. Aiden is the one-stop shop for all your IT challenges. We deliver innovative IT solutions to European midmarket companies. We have an extensive portfolio of SAP and Mendix services and solutions at our disposal, complemented by high-quality, in-house developed software. Aiden believes that providing the best customer experience is the way to differentiate your organization. This is true for us, but also for you. Aiden is here for you, as an IT partner that grows with you.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!