KPN koopt zich in markt narrowcasting

KPN koopt zich in markt narrowcasting

De website van KPN maakt melding van een belangrijke overname in het segment selectieve contentdistributie. In een poging direct een speler te zijn in de markt voor ‘instore marketing’ heeft men onlangs drie bedrijven overgenomen.

Het gaat om eYe-Display, NN Solutions en QBIX. Alle bestaande klantenovereenkomsten worden mede door KPN overgenomen. De deal is op 9 februari definitief rondgekomen.

Persbericht


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.