KPN erg tevreden over Bling-campagne

KPN erg tevreden over Bling-campagne
, ING Groep
@evr

KPN is erg tevreden over de resultaten van de Bling-campagne.  In vier maanden tijd bezochten 550.000 unieke bezoekers de campagne-site en werden er 30.000 skins om de mobiele telefoon te ‘blingen’ besteld. Op het laatst waren de skins nadat ze ?s ochtends vroeg op de site waren gezet al binnen een half uur weg. 70 procent van de deelnemers aan de actie was vrouw. ?Blingen blijkt meer een vrouwen-ding te zijn,? zegt Tijntje Louwers van Hi.

90 procent van de mensen die met een skin voor zijn mobieltje aan de slag ging, viel binnen de leeftijd van de Hi-doelgroep (13 ? 30 jaar). Om jongeren te wijzen op de actie werden er onder meer banners getoond op de sites van MSN, TMF en Radio 538. (bron: Emerce)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Uit de reactie bij Emerce blijkt overigens dat meerdere personen al twee maanden wachten op hun skin...Niet zo slim van Hi om hierover even niets in de media te melden, met had deze klanten beter voor kunnen zijn.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.