Knap design wordt steeds goedkoper

Knap design wordt steeds goedkoper
, Carl Mangold

De tijd waarin goedkope dingen per definitie ook lelijk waren is voorbij: knap design blijkt immers ook voor goedkope producten een sterk marketingthema te zijn.

Het Nederlandse (maar Engelstalige) trendwatching.com merkt op dat goedkope dingen en diensten steeds beter en mooier ontworpen worden. En dat bedreigt zowel de makers van goedkope lelijkheid als die van dure esthetiek.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.