Kennissessie “Zoekmachine spam”

13 juni 2005, 04:47

spam De afgelopen periode heeft Traffic4u in samenwerking met Marketingfacts een aantal kennis sessies op het gebied van zoekmachine marketing georganiseerd. Vanwege de positieve reacties zal Traffic4u de komende periode meerdere kennis sessies gaan organiseren waarin diverse onderwerpen behandeld zullen worden.

Omdat er momenteel vanuit de markt onduidelijkheid bestaat over wat wel en niet is toegestaan op het gebied van Organic Search zal tijdens de eerstvolgende kennis sessie dit actuele onderwerp centraal staan.

Deze gratis kennis sessie is bedoeld voor marketeers en zal antwoord geven op vragen als: ‘Wat is zoekmachine spam?’, ‘Wat zijn de risico’s?’ en ‘Hoe zijn spam technieken te herkennen?’.

De sessie vindt plaats op dinsdag 12 juli te Amsterdam, op het kantoor van Traffic4u.

Het programma ziet er als volgt uit:

15.30 Ontvangst

16.00 Zoekmachine Spam

17.00 Vragen

17.15 Borrel

18.00 Einde

U kunt zich aanmelden via deze link. Traffic4u biedt deze sessie kosteloos aan voor ge?nteresseerde marketeers.

Oprichter en directeur van zoekmachine marketing bureau Traffic4u. Spreker op verschillende nationale en internationale congressen. Betrokken als partner bij 212 Amsterdam.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Huub

    Lijkt me wel iets voor Paul Aelen van Checkit, kan hij veel van leren.


    13 juni 2005 om 12:32
    Nils Rooijmans

    Goed initiatief Gert-Jan! Mocht je nog input willen over ilse dan weet je me te vinden.


    13 juni 2005 om 18:13
    Spam Politie

    Die jongens van Traffic4U weten weer mooi een slaatje te slaan uit de affaire met Checkit. Je mooier voordoen vind ik niet goed. Traffic heeft nog steeds campagnes online staan met doorwaypages die specifiek voor Google zijn gemaakt en die niet door de bezoekers worden gezien.

    Het is voor mij een voorbeeld van boter op je hoofd hebben. Jammer dat een Nils en anderen hierin trappen.

    Willem


    15 juni 2005 om 06:23
    Ivan Spijkers

    @spampolitie

    Heb je daar ook voorbeelden van dan? Of ga je er vanuit dat als er een paar partijen in de zoekmachinebranche op die wijze werken dat de rest dat ook doet…. Een beetje onderzoek voor je zulke uitspraken doet mag best…


    15 juni 2005 om 07:00
    media

    Goed iniatief Gert-Jan en als de agenda het toelaat ben ik er bij!

    Wie is Willem? Wil best een discussie hierover starten maar dan wel graag met open visier.


    15 juni 2005 om 14:37
    M.Roelofs

    Traffic4u deed deze sessies al ruim voordat de affaire met checkit zich voordeed.


    15 juni 2005 om 14:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!