Kansen en valkuilen van weblogs voor marketeers

Kansen en valkuilen van weblogs voor marketeers

Buiten het feit dat er een paar onjuistheden worden vermeld (het aantal weblogs wereldwijd is bijvoorbeeld niet 9 maar ruim 35 miljoen), heeft Eric Willems deze week een aardig artikel over weblogs in MarketingTribune.

Willemsen beschrijft het fenomeen weblogs in 8 vragen en verwijst o.a. naar publicaties in BusinessWeek en het NRC Handelsblad.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.