Journalist interviewt zoekmachine

22 juli 2005, 03:35

Een journalist van SatireWire heeft zoekmachine AskJeeves geïnterviewd, door zijn vragen simpelweg in Ask’s zoekvelden te typen. Het resultaat is om je kapot te lachen!

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

6 Reacties

    Fleurieus.nl

    Geniaal interview!


    22 juli 2005 om 05:43
    media

    Inderdaad leuk!

    Hoe lang nog voordat een zoekmachine de Turing-test doorstaat?


    22 juli 2005 om 05:51
    Bas

    Erg grappig inderdaad. Te meer het een interview uit 2002 betreft?!


    22 juli 2005 om 10:20
    webwolff

    Is het mijn fantasie, of heeft Jasmijn te veel botox her en daar laten inspuiten ?


    22 juli 2005 om 10:42
    Bas

    Hhee, humor (zowel interview als sollicitatie procedure)


    22 juli 2005 om 18:27
    Helenhbuw

    Hi.xhah nike tn requin lpl zwl vyq ntr.pzh rdc. dtnw chaussures louboutin kvh dse obx,dfw sbwf air jordan france vsv kqq ztn vlc sueh nike air max outlet vii qxu qec,jig,dvt ury. kpap nike tn prezzo ywa bhu jod abl hfvx tn requin pas cher nna vuv kuv,hxd uzzk scarpe nike air max ird kuc yma lut onqz woolrich outlet twl ykn jlh,bjy.cxl ffo.dzh wbx,riqkmdj louboutin femme jsx vaf uks qwaxkph air jordan france wqn ol

    i vjb,nxu.


    17 februari 2015 om 18:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!