Jos en Jos

28 oktober 2005, 09:15

Jos en Jos Fortis ASR gebruikt in de campagne de grappige vrijgezel Jos, die juicht omdat er 752 nieuwe vrouwelijke collega’s zijn. Op de Fortis ASR-site staat nu ook een game waarin je Jos kunt begeleiden in zijn pogingen een van die leuke collega’s aan de haak te slaan.

Lastige keuzes als hoe trek je haar aandacht, wat zeg je, waarheen vraag je haar uit – en dat alles om uiteindelijk een fantastische neushaartrimmer te winnen.

Disclaimer: Oberon is bij dit project betrokken…

De loopbaan van Richard Osinga (1971) is ongewoon en afwisselend: hij was diplomaat in Noord-Afrika, eigenaar van start-ups in Silicon Valley en Berlijn en ondernemer in de zorg. Hij is oprichter van world66.com, triposo, was lange tijd creatief directeur van Oberon en is nu een van de mede oprichters van Alii.care, een platform voor medisch specialisten om protocollen op een betere manier up to date te houden.

Categorie
Tags

14 Reacties

    Hendrik

    Nou okee dan. Zodat je niet lang hoeft te klooien:

    Ronde 1: Je loopt naar de koffie-automaat

    Ronde 2: Je zegt iets over cappucino

    Ronde 3: Je vraagt haar mee naar de Italiaanse film

    Ronde 4: Je neemt haar mee op de fiets

    Ronde 5: Je kijkt in haar tas (echt waar!)

    Ronde 6: Je zegt er wat van

    Ronde 7: Je laat haar fietsen

    Maar wat Jos moet zeggen in de finale? In elk geval niet: ik moet nog even liggen, mag ik van jouw wc gebruik maken, het is wat fris mag ik binnenkomen.

    Toedeledoki!


    28 oktober 2005 om 10:05
    Sjef Wolters

    Ben ik de enige die dit niet zo’n leuke campagne vind?


    28 oktober 2005 om 10:10
    Luc Franken

    Je moet ook niet hopen dat ze jos gaat vragen. Dat had ik er wel bij gedacht in het geval van Jos. Misschien toch die kannonnen?


    28 oktober 2005 om 10:11
    Robert de Boer

    Het is ook niet ‘Je wenst haar goedenacht en draait je om’ 😉


    28 oktober 2005 om 10:12
    Luc Franken

    Jos gaat ook niet met haar naar Venetie. Wel lastig want ze veranderen steeds. Misschien toch naar de punt van zijn schoenen kijken?


    28 oktober 2005 om 10:16
    RichardOsinga

    Laat ik het goede antwoord weten – en als jullie het hier neerzetten veranderen we het snel.


    28 oktober 2005 om 12:27
    Jelmer de Jong

    Helaas kan ik het spel niet spelen, bij ieder e-mail adres van mij dat ik invoer krijg ik de mededeling dat ik al gespeeld heb.


    28 oktober 2005 om 13:07
    Luc Franken

    Je kan gewoon onzin email adressen invoeren. Dat werkt ook.


    28 oktober 2005 om 13:25
    RichardOsinga

    Alleen als je dan wint heb je wel pech – want dan krijg je nooit de kans je prijs op te halen…


    28 oktober 2005 om 13:28
    Jelmer de Jong

    Nou het rare is, als iemand anders al mijn e-mail adressen gebruikt zo hebben, zou ik ook een mail moeten hebben ontvangen op die adressen, dat is dus ook niet gebeurt. Bugje?


    28 oktober 2005 om 15:04
    Vincent

    Leuk zo’n spel, maar je zou zeggen dat het iets over de moraal van een bedrijf zegt. Nu ken ik het eerste bedrijf nog niet dat medewerkers aan zet tot het zoeken van een relatie op het werk.

    Geef je hier niet een beetje het idee van?


    28 oktober 2005 om 15:35
    media

    Ligt die drempel om het spel niet veel te hoog door op voorhand een emailadres te vragen? Waarom niet het spel laten spelen en aan het eind vragen om een emailadres (om mee te dingen naar prijs of om spel door te kunnen sturen).

    Richard, geen probleem met het feit dat je hier je eigen werk promoot mits je straks ook maar globaal inzicht geeft in de resultaten!


    29 oktober 2005 om 08:17
    Jacobien

    @ Vincent

    En zij is ook zo’n muts die meteen valt voor de eerste beste vent die een opmerking maakt.


    29 oktober 2005 om 14:54
    RichardOsinga

    @ Marco – ik denk dat we wel wat (mooie) cijfers kunnen bekendmaken.


    1 november 2005 om 10:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!