Jeroen Mirck versterkt Marketingfacts en MarketingTribune

Jeroen Mirck versterkt Marketingfacts en MarketingTribune

Journalist Jeroen Mirck komt vanaf januari 2018 fulltime de redacties van Marketingfacts en MarketingTribune versterken. Hij gaat zijn tijd gelijkelijk verdelen over deze twee vaktitels van BBP Media.

Bij Marketingfacts gaat hij als contentmanager de blogger-community aansturen. Bij MarketingTribune zal hij als redacteur voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de verslaggeving over reclame, media en sponsoring. 

Jeroen Mirck (46) was voorheen zelfstandig journalist en werkte onder meer voor Emerce, Dirty Science en de afgelopen vier jaar ook voor MarketingTribune. Eerder was hij hoofdredacteur van Quality in Meetings (QM) en carri√®retijdschrift Memory Magazine, redacteur van Adformatie en redactiechef van Emerce.

Toonaangevende marketingblog

"Ik schrijf al twee decennia over reclame, marketing en media, maar dit vakgebied gaat nooit vervelen", zegt Mirck. "De afgelopen vier jaar heb ik als freelancer intensief samengewerkt met de redactie van MarketingTribune. Dat is goed bevallen. Toen BBP Media me het aanbod deed om daarnaast ook de toonaangevende vakblog Marketingfacts onder mijn hoede te nemen, was de keuze snel gemaakt."

Vanaf januari blijft Mirck voor MarketingTribune goeddeels doen wat hij de afgelopen vier jaar al deed, maar gaat hij daarnaast ook uitvoerig in gesprek en aan de slag met de blogger-community van Marketingfacts. "Als blogger van het eerste uur kijk ik daarnaar uit. Samen gaan we Marketingfacts klaarstomen voor een nieuwe fase, waarin we nog meer dan voorheen de marketeers aan het platform willen binden."


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.