Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Je laatste kans om tickets te bemachtigen voor NIMA Marketing Day #adv

14 juni 2019, 08:59

Heb jij je ticket al voor NIMA Marketing Day op 20 juni? De ticketverkoop voor hét marketingevent in festivalsferen gaat hard! Met namen als Royal Delft, Staatsloterij, TicketSwap, Catawiki en Miele is dat ook niet meer dan logisch. Met vijftien thema’s en 75 presentaties rondom alles wat met marketing te maken heeft, is dit een dag om niet te missen. Bestel snel je ticket!

Laatste kans om tickets te kopen

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!