Invloed media op produktkennis consumenten

Invloed media op produktkennis consumenten

Invloed media op produktkennis consumenten

Internet users may grumble about online ads, but aggregated data in the eMarketer eStat Database suggests that where travel is concerned, there is no denying their effectiveness. When asked which media create the largest impact on U.S. consumers looking to learn more about a product, respondents returned results indicating that the one-two punch of Web sites and online marketing was by far the strongest in the travel category. It is not surprising, then, that the percentage of advertising spending travel firms are putting toward the Internet has increased by more than 50% since 2000. And as just the fourth-largest consumer category in terms of overall online spending, behind retail, automotive and music, travel only has room to grow.

Bron:
http://www.emarketer.com/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.