Internetstrategie Mercedes succesvol

Internetstrategie Mercedes succesvol

Mercedes-Benz Nederland startte in 2001 met een nieuwe internetstrategie. Tot dan toe was de website niet veel meer dan een visitekaartje. Deze maand is de vernieuwde site live gegaan als een volwassen onderdeel van de marketingmix. De site trekt inmiddels 70.000 unieke bezoekers per maand. Marketingmanager Jos van den Broek en Strateeg nieuwe marketing Jolanda Landman vertellen op Emerce over de successen en de problemen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.