Internet het medium voor promotie van wodka?

Internet het medium voor promotie van wodka?

Met de toenemende beperkingen op alcoholreclame, lijkt internet het belangrijkste medium te worden voor wodka-producenten. Na de brandingsite van Absolut Vodka en de viral marketing campagne van Stolichnaya, is het nu RedSquare dat met advergaming haar Wodka onder de aandacht wil brengen (bron: Revolution).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.