Internet goed voor tien procent media-aankopen

Internet goed voor tien procent media-aankopen

Maximaal tien procent van alle in Nederland gekochte cd’s, video’s en dvd’s zal besteld worden via internet. Dit zegt Dani?l Ropers, algemeen directeur van Bol.com, in een interview met MarketingTribune. Momenteel ligt het percentage volgens hem op vier procent en stijgt het jaarlijks met ??n procent. Wanneer digitale distributie via internet aangeboden wordt zou dit aandeel kunnen stijgen, verwacht Ropers, die dit nog “iets voor de lange termijn” noemt. Over mogelijke kandidaten voor het te koop staande Bol.com laat Ropers zich niet uit. Volgend jaar verwacht Ropers met Bol.com “winstgevende maanden” te hebben, over geheel 2004 zal het bedrijf naar verwachting volledig winstgevend zijn.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.