• Mobile
    wordt gesponsord door

Is de consument klaar voor IPTV?

Is de consument klaar voor IPTV?

Wereldwijd weet 46 procent van de consumenten niet wat Internet Protocol Television (IPTV) inhoudt. Toch geven veel consumenten aan behoefte te hebben aan de voordelen die deze nieuwe dienst met zich meebrengt. Dit blijkt uit een onderzoek van Accenture en is uitgevoerd onder 6.000 consumenten in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië. Het rapport International IPTV Consumer Readiness Study (pdf) geeft een overzicht van de huidige situatie en de verwachtingen voor de toekomst (via: AG-rapportenservice).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.