Interactieve platform Kaboem heeft al half miljoen leden

Interactieve platform Kaboem heeft al half miljoen leden

Het interactieve marketing platform Kaboem heeft in december 2002 het 500.000ste lid verwelkomd. Met dit aantal is het platform marktleider in het segment van 9 tot 15 jaar.

Kaboem kan gezien worden als een `virtuele hangplek` voor jongeren. Uit onderzoek onder de gebruikers van Kaboem blijkt dat 95% van hen de beschikking heeft over een pc. Daarvan heeft 75% breedband toegang. 75% van de jongeren die lid is van Kaboem brand regelmatig een cd`tje en de gemiddelde penetratie van de mobiele telefoon is 70%. Penetratie van spelcomputers komt op 75% en meer dan 50% heeft thuis een dvd-speler en een digitale camera. De leden van Kaboem moeten inloggen om op de site te komen en zijn daardoor eenvoudiger te traceren. Verschillende adverteerders gebruiken de site als marketing platform.

Bron: Adfo Direct Online p. 1, 1/3 p.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.