Inspirerende collegereeks over De Klant in het Digitale Tijdperk (5 maart) #adv

ISL
21 februari 2020, 06:23

Schrijf je nu in!

Deze collegereeks van het Institute for Service Leadership gaat in op de vraag hoe de klant van de toekomst er uit ziet en hoe hij of zij zich zal gaan gedragen in de nieuwe wereld. En op de vraag wat dit voor gevolgen zal hebben voor marketing, service en klantbeleving.

De colleges worden verzorgd door topwetenschappers van verschillende Nederlandse universiteiten. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over de digitale transformatie en de gevolgen hiervan voor klantbeleving en klantrelatie. Lezers van Marketingfacts krijgen 10% korting op de inschrijfkosten (kortingscode MF2020).

Start op 5 maart aanstaande.

Meer informatie en aanmelden!

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief