Innovatie, trends en ontwikkelingen bij Marketing3

Innovatie, trends en ontwikkelingen bij Marketing3

Gisteravond werd het 3-daagse marketingevent Marketing3 geopend met de VIP-avond.

Naast keynote-presentaties van Tim Jones (Innovaro), Ron de Bruijn (Essilor Benelux), Marc Duindam (Google),  Reinier Evers (Trendwatching) en Bas Verhart & Yme Bosma (Media Republic) werden in de parallelsessie diverse praktijkcases besproken door o.a. Bob Stumpel (OpenBC), Jeroen de Bakker (Qi), Alex Stil (Reddion) en Sander Hoeken (Infocaster).

Zoals verwacht staan de eerste congresverslagen reeds online:
Reclame maken via weblogs zonder afzender
De trends volgens Trendwatching.com
Eccky, nieuwe game Media Republic voor msn-generatie
Eccky, primeur op het gebied van social networking games


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.