In Japan regent ’t advertenties

25 juli 2005, 13:50
NTT Cyber Solution Laboratories heeft een systeempje ontwikkeld dat advertenties op handpalmen projecteert. Computers met camera’s en projectoren tonen allereerst regendruppels op de grond, tot er iemand zijn hand ophoudt om te voelen of ‘t regent. De computer herkent dat, en projecteert vervolgens een advertentie op de handpalm. image
Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    Christ / Adverto

    Of we er gelukkig mee moeten zijn dat marketingtechnieken oprukken tot dit soort dingen weet ik niet, maar het is in ieder geval wel een Briljant Idee!

    Respect voor de bedenkers/makers.


    25 juli 2005 om 17:15
    Frederik

    Ik kan me niet voorstellen dat mensen (die dit overkomt) dit niet kunnen waarderen.

    Tot een bepaald punt waarop het maar blijft regenen straks en er een overload komt natuurlijk.

    Ik vind het een geweldige uitvinding!


    26 juli 2005 om 06:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!