ilse lanceert nieuwe homepage

18 juni 2003, 03:00

De homepage van ilse is vernieuwd. De gebruikerswensen heeft ilse vertaald in de volgende ‘eisen’ voor het nieuwe design: rust, duidelijke navigatie en met duidelijke ‘ankerpunten’ voor de belangrijkste pijlers van ilse.nl: Zoeken, Fun, Contact.

Het nieuwe design heeft door gebruik te maken van rustige kleuren en een vaste blokkenstructuur een rustigere uitstraling gekregen. Daarnaast wordt door het plaatsen van meer foto’s en grafische elementen een nieuwe sfeer gecre?erd. De centrale site navigatie (linksboven) is ingevuld zoals de meeste websites dat doen, op een verticale manier en altijd zichtbaar. En wat betreft de drie strategische pijlers, te weten zoeken, fun en contact; deze hebben ieder een eigen accent kleur gekregen waardoor ze nog beter opvallen.

Wat niet verandert zijn de headlines van NU.nl, het laatste weer en verkeer, beursstanden, Tip van de Dag, wekelijkse redactionele content en de meest populaire zoekwoorden van de afgelopen tijd.

Bron:

http://www.adfoweb.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Lig het nu aan mij of is ie retetraag?


    18 juni 2003 om 03:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!