Identiteitsonderzoek dagbladen

Identiteitsonderzoek dagbladen
De Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw onderscheiden sterk per belevingskenmerk wanneer de score ten opzichte van de andere titels meer dan 20% is

De Volkskrant, NRC Handelsblad en Trouw zijn het meest deskundig, betrouwbaar en diepgaand van de Nederlandse dagbladen volgens het recente identiteitsonderzoek van TNS NIPO (via: mediaonderzoek.nl).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.