I love mijn eigen regels

20 september 2005, 06:33

Het begint inmiddels een rage te worden, de alternatieven voor Karla Peijs’ campagne I love verkeersregels.

Gisteren schreven we al over de actie I love bumperkleven (al dan niet geinspireerd door de jongens van Geenstijl), vandaag kunnen we daar I love mijn eigen regels aan toevoegen (via: VKMag).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    neoMagic

    Hmm, die site zit wel erg knullig in elkaar (met name het bestelgedeelte) en het barst van de spellingsfouten. Dan vind ik Postbus44.nl toch een stuk beter geslaagd, ook al is het een goede bekende van me die dat heeft opgezet… 🙂


    20 september 2005 om 07:18
    Frederik

    En ondertussen heeft mevrouw Peijs met haar campagne wellicht meer (free) exposure gehad dan de vorige campagnes en zet de campagne blijkbaar ook nog eens aan tot nadenken. Lijken me geen foute resultaten……nu al!!!! Chapeau mevrouw Peijs!


    20 september 2005 om 09:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!