I love mijn eigen regels

I love mijn eigen regels
, Upstream
@marcoderksen

Het begint inmiddels een rage te worden, de alternatieven voor Karla Peijs’ campagne I love verkeersregels.

Gisteren schreven we al over de actie I love bumperkleven (al dan niet geinspireerd door de jongens van Geenstijl), vandaag kunnen we daar I love mijn eigen regels aan toevoegen (via: VKMag).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Hmm, die site zit wel erg knullig in elkaar (met name het bestelgedeelte) en het barst van de spellingsfouten. Dan vind ik Postbus44.nl toch een stuk beter geslaagd, ook al is het een goede bekende van me die dat heeft opgezet... :)

    geplaatst op
  • En ondertussen heeft mevrouw Peijs met haar campagne wellicht meer (free) exposure gehad dan de vorige campagnes en zet de campagne blijkbaar ook nog eens aan tot nadenken. Lijken me geen foute resultaten......nu al!!!! Chapeau mevrouw Peijs!

    geplaatst op
  • 'Binnen zes weken kent 84 procent van de Nederlanders de campagne 'I love verkeersregels' van het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Dit is hoger dan gemiddeld. 31 procent van die mensen is met de campagne in aanraking gekomen door zogeheten 'free publicity'. Dat is ongekend en betekent bovendien dat de campagne veel discussie heeft losgemaakt in de media. En dat was in dit stadium precies de bedoeling. Daarmee is de campagne tot nu toe geslaagd."

    Dit blijkt uit een perbericht van het ministerie zelf (zie ook Resultaten_tussenmeting_I_Love.ppt).

    Via: molblog

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.