HP/De Tijd start met online preview tijdschrift

12 januari 2006, 06:15

HP/De Tijd start met online preview tijdschrift

HP/De Tijd komt met een eerste (verkorte) online uitgave. Daarmee wil het opinieblad (potenti?le) lezers van HP/De Tijd prikkelen om de nieuwe uitgave te gaan lezen.

De digitale uitgave is te vergelijken met de een filmtrailer. Volgens Audax Media biedt deze uitgave bovendien vele extra mogelijkheden, bijvoorbeeld voor adverteerders. Zo is er een lezersaanbieding van De Bezige Bij. Er is een link opgenomen om het besproken boek van Amos Oz bij de Ako online te bestellen.

De digitale uitgave van HP/De Tijd verschijnt wekelijks op woensdag. De link wordt gemaild naar degenen die zich op de nieuwsbrief van HP/De Tijd hebben geabonneerd. Een voorbeeld kan hier worden bekeken (via: adformatie).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Nando Eskes

    Ziet er goed uit! Eenvoudig scrollen, veel beter werkbaar dan andere electronische uitgaven van NL-talige tijdschriften die ik ‘in handen’ heb gehad!


    12 januari 2006 om 10:10
    Martin

    Ziet er absoluut goed uit en de artikelen zijn goed leesbaar ! Vooral de extra mogelijkheden in deze online uitgave spreken mij aan. Direct linken naar relevante websites, ingebouwde formulieren en duidelijke navigatie.


    12 januari 2006 om 11:34
    Stephan Fellinger

    Het blijft een postkoets met een motor.


    12 januari 2006 om 15:46
    Tinus

    Wat Stephan zegt.


    12 januari 2006 om 22:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!