Hoofdstuk 2 van het NIMA Marketingfacts Jaarboek: Brand Management #adv

Hoofdstuk 2 van het NIMA Marketingfacts Jaarboek: Brand Management #adv
, bbp.nl
@BBPMediaNL

Brand Management draagt bij aan het sneller groeien van een merk, het genereren van meer omzet en het realiseren van betere bedrijfsresultaten. Dit maakt ‘het merk’ een van de meest waardevolle bezittingen die ondernemingen hebben. Leer alles over hoe Brand Management ingezet kan worden en hoe dit in de praktijk uitpakt in het NIMA MarketingFacts Jaarboek!

Bestel 'm snel!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.