Hoe trek je de aandacht voor advertenties?

21 maart 2006, 15:04

Hoe trek je de aandacht voor advertenties?

Het Belgische dagblad De Morgen heeft wel een heel bijzondere manier gevonden om de aandacht van de lezer te trekken voor de geplaatste advertenties (met dank aan Jasper).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

7 Reacties

    mangold

    Het lijkt erop dat deze zwart/wit voorpagina eigenlijk bij HP’s kleurenprinter-campagne hoort, maar dat jij per abuis een Delta Lloyd banner voorgeschoteld heb gekregen.


    21 maart 2006 om 15:46
    media

    Haha, da’s ook wat; hebben ze een briljant advertentieconcept en dan gaat het bij mij fout. In combinatie met HP’s kleurenprinter-campagne is ie overigens wel aardig!


    21 maart 2006 om 15:49
    media

    Grappige tool; ook leuk om te zien dat de flashbanners wel de kleuren behouden. Marketingfacts lijkt De Morgen wel 😉


    21 maart 2006 om 16:49
    BasW

    Los van het leuke idee, heb ik toch mijn bedenkingen. Moet je als krant, waarbij objectiviteit toch voorop staat, zo duidelijk het uithangbord van één adverteerder worden??


    21 maart 2006 om 18:24
    Bas

    Ik vind het wel mooi eigenlijk, al dan niet ingegeven door een advertentie.


    21 maart 2006 om 19:12
    schief

    Heeft ook gedraaid bij de DFT.nl een tijdje geleden… Je gaat in ieder geval meteen zoeken waarom het zo anders is en dan valt de banner wel heel erg op. Erg goed gedaan (als de juiste banner draait, dan ;-)).


    22 maart 2006 om 06:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!