Hoe trek je de aandacht voor advertenties?

Hoe trek je de aandacht voor advertenties?

Hoe trek je de aandacht voor advertenties?

Het Belgische dagblad De Morgen heeft wel een heel bijzondere manier gevonden om de aandacht van de lezer te trekken voor de geplaatste advertenties (met dank aan Jasper).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Het lijkt erop dat deze zwart/wit voorpagina eigenlijk bij HP's kleurenprinter-campagne hoort, maar dat jij per abuis een Delta Lloyd banner voorgeschoteld heb gekregen.

    geplaatst op
  • Haha, da's ook wat; hebben ze een briljant advertentieconcept en dan gaat het bij mij fout. In combinatie met HP's kleurenprinter-campagne is ie overigens wel aardig!

    geplaatst op
  • Grappige tool; ook leuk om te zien dat de flashbanners wel de kleuren behouden. Marketingfacts lijkt De Morgen wel ;-)

    geplaatst op
  • Los van het leuke idee, heb ik toch mijn bedenkingen. Moet je als krant, waarbij objectiviteit toch voorop staat, zo duidelijk het uithangbord van één adverteerder worden??

    geplaatst op
  • Ik vind het wel mooi eigenlijk, al dan niet ingegeven door een advertentie.

    geplaatst op
  • Heeft ook gedraaid bij de DFT.nl een tijdje geleden... Je gaat in ieder geval meteen zoeken waarom het zo anders is en dan valt de banner wel heel erg op. Erg goed gedaan (als de juiste banner draait, dan ;-)).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.