Hoe beleeft Nederland het WK Voetbal?

Hoe beleeft Nederland het WK Voetbal?

TBWA Brand Experience Company en Trendbox hebben de Oranje Index weer uit de kast gehaald en opgepoetst. De Oranje Index zal inzichten verschaffen over hoe Nederland het WK Voetbal beleeft. Wanneer zijn de eerste symptomen van de Oranjekoorts waar te nemen? Hoe verspreidt het Oranjevirus zich, en welke rol spelen media en commerciele partijen hierbij? De Oranje Index brengt in kaart hoe intens de Oranjebeleving is en hoe die zich ontwikkelt.

Parallel hieraan introduceren Arthouse en Trendbox een Oranje Barometer voor het pretesten van inhaakacties rond het WK Voetbal. Basis van het onderzoek vormt een panel dat het actieconcept evalueert. Vervolgens worden de pretestresultaten vergeleken met een benchmark van eerdere EK- en WK-acties. In totaal vormen 50 acties de vergelijkingscriteria (via: Adformatie).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.