Hoe zorg je voor structuur in je conversie-optimalisatieproces?

Hoe zorg je voor structuur in je conversie-optimalisatieproces?
, ISM eCompany

Noot van redactie, 22 augustus 2017:

Helaas is deze blogpost op verzoek offline gehaald. Wij hopen het artikel in de toekomst weer te kunnen publiceren.

Credits afbeelding: Pixabay, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Delen

0
2


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Welke software heb je gebruikt Wouter voor deze A/b test? (VWO, Google Optimize, Optimizely)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.