Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

A/B-testen met behulp van Artificial Intelligence

Het hele concept valt of staat bij een gedegen dataset, domeinkennis én expertise om deze datamodellen op te bouwen, te…

Zes grote gaten in je mkb-website die je kunt dichten

Optimaliseren van je website is als gaten dichten. Zorgen dat je zakelijke website in al zijn (marketing)facetten klaar is om…

Te weinig conversies om een campagne bij te sturen. Wat nu?

Herken jij jezelf in de volgende situatie? Je levert een B2B-dienst, en je hebt daar een goed gestructureerd search-account voor…

Data-bedreven marketing heeft de toekomst

Wat ik heb gelezen in het nieuwe boek 'Data-bedreven marketing' van Danny Oosterveer.Je herkent het vast: je hebt een gave…

CRO-specialisten: help je collega’s en creëer betrokkenheid

Het coronavirus zorgt voor bijzondere tijden. Voor veel websites zijn de bezoekers, hun gedrag en behoeften veranderd. Sommige websites hebben…

Weet waar je voor optimaliseert

We veranderen wat af aan onze websites, allemaal om conversies te verhogen of andere KPI's te halen. Wat we hierbij…

Conversieacties in Google Ads: afzonderlijke conversiedoelen per campagne

Binnen Google Ads stel je conversiedoelen in op accountniveau. Dat wil ook zeggen dat elk doel wat behaald wordt door…

Zo optimaliseer je jouw landingspagina bij lage bezoekersaantallen

Je hebt alles gelezen over conversie-optimalisatie. Je brengt sommige strategieën in de praktijk en zet je landingspagina live. De conversie…

Conversie-optimalisatie, ook tijdens de uitverkoop

Met Black Friday werd eind november het officiële startschot gegeven voor een lucratieve tijd voor webwinkeliers: de feestdagen en de januari-uitverkoop. Tijdens deze periode azen…

Zo haal je hogere conversies dankzij multivariate testen

Niet elke websitebezoeker gaat over tot een aankoop, maar door je website te optimaliseren voor conversies kun je je websitebezoekers…

5 vergeten webpagina’s en waarom je ze wél moet optimaliseren.

Deel 1: out of stock- en 404-pagina’sDe homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces. Dit zijn de pagina’s waar vaak…

De 3 meest voorkomende struikelblokken op weg naar evidence based growth

Het afgelopen jaar zagen we een duidelijke verschuiving waarbij onze klanten niet meer alleen behoefte hadden aan een succesvol CRO-programma.…