Het einde van de media zoals we dat nu kennen

Het einde van de media zoals we dat nu kennen

John de Mol koopt voetbalrechten, de Volkskrant wil in tv, krantentitels worden opgeheven of samengevoegd, en alles wordt digitaal. Media zal niet meer worden benaderd als radio, krant, internet of tv. Mensen zoeken functies als amusement of nieuws, en iemand levert dat product. Zomaar een paar statements uit de rapporten Focus op functies (pdf) en Trends in het medialandschap: vier verkenningen (pdf) van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR).

Mede op basis van deze rapporten zal Staatssecretaris Medy van der Laan binnenkort komen met een visie over het veranderende medialandschap.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.