Heineken Experience

19 juni 2005, 17:39

Heineken ExperienceIk had de tv-commercial al eens voorbij zien komen maar pas de laatste dagen is het ‘massaal’ opgepakt door de blogosfeer: de crash heard ‘round the world-commercial van Heineken.

Naast Jaggle hebben o.a. 6pack.tv, Fok! en Media4You aandacht besteed aan de commercial. Hij is dan ook ijzersterk!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Kasper Katje

    Dat 6pack er aandacht aan besteedt ligt natuurlijk voor de hand gezien de banden met Heineken. 😉


    19 juni 2005 om 17:58
    EJ

    Had ‘m ook al gezien. Vind ‘m een tikkie smakeloos. Net als het bier. 😉


    19 juni 2005 om 19:39
    Henry Hardcore

    Ja, geniaal reclame (met een dikke laag stof).

    Kom op jongens…


    20 juni 2005 om 07:37
    Karelk

    Deze post is het directe gevolg van het gebruiken van Jaggle als bron:-). Kleine imagoschade vanwege zeer verouderde content, die zelfs bij de meest belegen reclamemaker nu al bekend is. Let er voortaan op: jaggle heeft als huisregel dat ‘oud roepen’ of ‘dat heb ik bij flabber 1 jaar geleden al gezien’ niet mag, wordt nogal veel weggecencureerd.


    20 juni 2005 om 11:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!